Onze wenskaarten

Zitten er postzegels bij een setje kaarten?

Neen, wij leveren geen postzegels aan onze klanten.

Zit er een envelop om mijn kaart?

Bij uw wenskaarten zit steeds een passende envelop.

Wat voor envelop zit er bij mijn kaart?

Bij de low-budget kaarten zit er een witte envelop.

Bij de luxekaarten zit er een bijpassende (gekleurde envelop)

Wat kosten de kaarten bij Wenskaartenshop?

De eenheidsprijzen kan u bij elke kaart terugvinden.

Volume kortingen worden automatisch in vermindering gebracht.

Wat is in de prijs inbegrepen?

De prijs omvat de netto prijs van de producten zonder eventuele kortingen.

Waarom zijn jullie zo voordelig?

Wenskaartenshop probeert een zo scherp mogelijke prijsstelling te voeren, dit komt voornamelijk door een doordacht inkoopproces, geen duur extern magazijn, lage distributiekosten, geen reclamekosten. Door deze besparingen kunnen wij onze kaarten verhandelen aan de best mogelijke prijs.

Hoe kan ik een dubbele kaart kiezen?

Al onze kaarten zijn dubbele wenskaarten, uitgezonderd de kleine pakjes rouwkaarten.

Bestellingen

Wat zijn de voordelen van bestellen bij Wenskaartenshop?

  • U hoeft niet de deur uit.
  • U kan zoveel tijd nemen als je om de gepaste kaarten bijeen te zoeken.
  • Goedkoper dan in de supermarkt of buurtwinkel.
  • Volume kortingen tot -60%.
  • Snel leverbaar uit stock.
  • Gratis verzending bij bestellingen vanaf dertig euro.
  • Groot assortiment met meer dan 1000 kaarten.
  • Wekelijks nieuwe motieven in het assortiment.
  • Kopen op factuur voor bedrijven en snelle levering.

Moet ik altijd inloggen om kaarten te kunnen bestellen?

Je hoeft niet ingelogd te zijn om je bestelling af te handelen. Het is voldoende om je gegevens in te vullen op de afrekenpagina. Indien je email hetzelfde is dan je huidige account wordt de bestelling automatisch gekoppeld aan je bestaande gebruikersprofiel.

Ik heb geen bevestiging per e-mail ontvangen

Wanneer u geen bevestigingsemail ontvangen heeft, kan u ons steeds contacteren voor verdere behandeling van uw bestelling.

Hoe kan ik kaarten bijbestellen?

Dit kan door een nieuwe bestelling te plaatsen. Als je vorige bestelling nog niet is verzonden wordt de bijbestelling samengevoegd.

Registratie en gegevens

Wat is een account bij Wenskaartenshop?

Door uzelf te registreren bij WenskaartenShop krijgt u toegang tot een overzicht van eerdere bestellingen, speciale acties en meer!

Uw account bestaat uit uw gebruikersnaam en wachtwoord, maar ook uw naam- en adresgegevens.

De gegevens over klanten en de geregistreerde profielen worden opgeslagen om bestellingen te kunnen verwerken. De door u verstrekte gegevens zullen alleen gebruikt worden met betrekking tot de bestellingen van de webwinkel www.wenskaartenshop.be.

Wenskaartenshop verstrekt in geen enkel geval gegevens aan derden.

Mag ik meerdere accounts aanmaken?

U bent vrij om verscheidene accounts aan te maken.

Kan ik bij Wenskaartenshop ook een adresboek bijhouden?

Momenteel is deze mogelijkheid nog niet uitgewerkt. Misschien in de toekomst.

Ik kan niet inloggen

Wanneer u niet kan inloggen met de door u gekozen gebruikersnaam en wachtwoord, kan u ons steeds vrijblijvend contacteren voor verdere behandeling.

Verzending en levering

Past mijn bestelling door de brievenbus?

Afhankelijk van het aantal wenskaarten of overdozen, kan het mogelijk zijn dat de levering niet past in een brievenbus. Het is daarom aangeraden om op het leveringsadres aanwezig te zijn op de leveringsdatum.

Moet ik thuis blijven om mijn bestelling in ontvangst te nemen?

U hoeft niet thuis te blijven voor je bestelling in ontvangst te nemen. Indien je niet thuis bent op het ogenblik van levering, wordt er niet thuis bericht nagelaten door Koerierdienst GLS. Vervolgens dien je contact op te nemen met de koerier om de bestelling te laten leveren.

Kan ik kaarten naar het buitenland sturen?

WenskaartenShop situeert zich in Belgie, maar voorziet ook de mogelijkheid om per post de producten te leveren in het buitenland.

Indien u bestelt vanuit Nederland, dan worden de door u gekozen producten door onze koeriersdienst geleverd. Voor andere landen kan u ons steeds contacteren.

Hoe worden mijn kaarten bezorgd?

De bestellingen worden binnen de 48 uur verstuurd met een lokale post- of koerierdienst GLS. 

Doen jullie de kaartjes voor mij op de post?

Wenskaartenshop.be heeft een leveringsdienst voor Belgie en Nederland, maar stuurt geen individuele wenskaarten naar personen in opdracht van onze gebruikers. De bestellingen van onze gebruikers kunnen desgewenst op een afwijkend adres geleverd worden, opgelet, wel zonder boodschap!

Als ik vandaag bestel... wanneer worden mijn kaarten dan bezorgd?

Voor Belgische /Nederlandse bedrijven en instellingen worden bestellingen binnen de 48 uur verwerkt en geleverd. Voor particulier bestellingen wordt de bestelling verzonden vanaf dat de betaling is voldaan.

Betaling

Online betalen niet gelukt? Betalen via overschrijving.

U kan uw betaling steeds vervolledigen met een bank-opdracht (overschrijving) - met vermelding van uw naam en ordernummer - naar onze Internationale bankrekening met de volgende gegevens: Dieter De Backer Braekenhaag 3 9340 Lede Belgie Rekeningnummer: 737-0203800-46 Internationale overschrijving IBAN/ BE33 7370 2038 0046 BIC/ KREDBEBB Voor meer informatie kan u terecht op de informatie-pagina Betalingsmogelijkheden.

Hoe kan ik mijn kaarten betalen?

Wenskaartenshop.be biedt voorlopig enkel de mogelijkheid om via overschrijving te betalen.

bank-opdracht (overschrijving) - met vermelding van uw naam en ordernummer - naar onze Internationale bankrekening met de volgende gegevens:

Dieter De Backer

Braekenhaag 3
9340 Lede (Belgie)

Rekeningnummer: 737-0203800-46
Internationale overschrijving IBAN/ BE33 7370 2038 0046
BIC/ KREDBEBB

Algemeen

Hoe kan ik contact opnemen met Wenskaartenshop?

U kan ons contacteren via onze Contact pagina.

Voor bedrijven

Aanmelden voor korting

WenskaartenShop voorziet in Volumekortingen voor instellingen, verenigingen of bedrijven bij grote afname. Deze kortingen worden automatisch verrekend onder het product overzicht op de Afrekeningspagina en de bevestigingsemail.

Voor meer informatie kan u ons contacteren.